HŰTŐ – ÉS MOSÓGÉP CSEREPROGRAM!

HŰTŐ – ÉS MOSÓGÉP CSEREPROGRAM!

Csere: A régi készülékemet elszállítjátok? Természetesen, hiszen ez a kedvezmény egyik feltétele. A régi készüléket kérjük, hogy szállításra alkalmas állapotba csomagold össze minden elemi tartozékával együtt.

Megtekinthetők a készülékek a szaküzletben? Szaküzleteinkben háztartási nagygépek tárolására, bemutatására méretükből kifolyólag nincs lehetőségünk. A nagyméretű készülékekre, szaküzletben leadott rendeléseket, díjmentesen házhoz szállítjuk.

Lehet előzetesen online rendelést leadni? A hűtő- és mosógép csereprogram teljeskörű ügyintézése szaküzleteinkben zajlik, előzetes rendelés leadására nincs lehetőség.

Ki kell nyomtatnom az ügyintézéshez a támogatói okiratot? Nem kötelező, de hasznos. Az ügyintézésnél az okirat azonosítóra, a pályázó születési dátumára, valamint az okiratban megadott személyazonosságot igazoló dokumentumra van szükség.

Nem az én nevem van az okiratban, intézhetem én a rendelést? Amennyiben a nyertes pályázó helyett Te intéznéd a rendelést, úgy a korábban említett dokumentumokon felül szükséged van egy meghatalmazásra is.

Más típust választanál, mint amit megpályáztál? Arra is van lehetőség. Csak arra kell ügyelned, hogy legalább 10%-kal alacsonyabb energiafogyasztással rendelkezzen. Ha magasabb energiaosztályú gépet választanál, a támogatás mértéke akkor sem változik, hanem a megítélt marad.

A régi készülékemet elszállítjátok? Természetesen, hiszen ez a kedvezmény egyik feltétele. A régi készüléket kérjük, hogy szállításra alkalmas állapotba csomagold össze minden elemi tartozékával együtt.

Bármilyen szállítási címre kérhetem a kiszállítás? Alapértelmezetten a szállítási cím az okiratban megadott cím, hiszen a régi készülék is ott található. Ettől eltérni csak a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal történt és igazolt egyeztetés alapján lehet.

A Támogatói okiratban megjelenített kedvezmény maximum a vásárolni kívánt termék vételárának 50%-át teheti ki. A hűtő- és mosógép csereprogram keretein belül vásárolt készülékekre a Garancia 40 szolgáltatásunk nem érvényes.

MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATOK? HITEL IS!

Szaküzleteinkben a kedvezményen felül maradó részt kiegyenlítheted készpénzzel, bankkártyával, utalványokkal, de áruhitelt is igényelhetsz. Cetelem Szuper Hetes -7% és utánvétel (futárnál történő) fizetési mód nem vehető igénybe.

MIKORRA SZÁMÍTHATOK A TERMÉKRE?

A termék elérhetőségétől és a rendelés feladásának időpontjától függően várhatóan kb. 7 munkanap alatt szállítunk, melyről online áruházunkban történt regisztrációra rögzített rendelés esetén e-mailben értesítünk. További információt a kiszállítással kapcsolatban csomagszámod alapján az illetékes futárszolgálat weboldalán találsz.
A szállítás napján esetenként telefonon egyeztetnek Veled a szállítók, ezért fontos,hogy megrendelésed leadásakor telefonszámod is rögzítésre kerüljön.

Szállító partnerünk munkatársai az új készüléket a lakásod bejáratáig viszik, így ezzel sem kell bajlódnod.

AMIRE MINDENKÉPP FIGYELJ ODA AZ IGÉNYLÉST KÖVETŐEN

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye jegyzőkönyvben a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Mivel a kiszállítás a régi készülék címre történik, illetve az új készülék feltétele a régi leadása, így kérjük, hogy a régi készüléket szállításra alkalmas állapotban készítsd elő.

error: Content is protected !!